Kur galiu sumokėti vartojimo paskolos įmokas?

Sumokėti įmoką patogiai ir greitai gali: 

  • Savitarnos svetainėje „Mano GFB“. Čia įmoką sumokėti gali patogiai, greitai ir neišeidamas iš namų. Mokant įmokas per manogf.lt, GENERAL FINANCING BANKAS netaiko aptarnavimo mokesčio. 
  • Pavedimu ar grynaisiais savo banko skyriuose arba pavedimu elektroninės bankininkystės sistemose ar pagal Banko pateiktas elektronines sąskaitas (e.sąskaitų pateikimo arba automatinio mokėjimo paslaugas galite užsakyti savo banke).
  • Grynaisiais „Perlas“ terminaluose, AB "Lietuvos paštas" skyriuose, Maxima parduotuvėse, „Narvesen“parduotuvėse, pateikdami viršutiniame sutarties lapo kampe atspausdintą brūkšninį kodą.

Mokant įmoką per elektroninę bankininkystę, įmoka gali būti įskaitoma ne mokėjimo, bet pinigų gavimo dieną. Tikslesnės informacijos teiraukis savo banke. 

Mokant pavedimu būtina pažymėti, jog sutinki perduoti asmens kodą. Kitu atveju įmoka gali pasimesti ar būti priskirta kitam asmeniui. 

 

Įmokos pavadinimas: UAB GF bankas 

Įmokos kodas: 123123 

Mokėtojo kodas: turimos sutarties nr. 

 

„Swedbank”, AB*: LT22 7300 0100 9520 3123 

„SEB bankas”, AB: LT13 7044 0600 0529 4027 

„Luminor Bank”, AS Lietuvos skyrius: LT13 2140 0300 0121 3368 

 

* AB „Swedbank“ įmokos priimamos tik eurais ir tik iš bankų, kurie yra registruoti arba turi įsteigę filialus Lietuvoje.

Ar galiu savo įmokų mokėjimo balansą matyti internetu?

Savo įmokų balansą gali matyti: 

  • Prisijungęs prie savitarnos svetainės „Mano GFB“. Čia taip pat galėsi matyti visą savo mokėjimų balansą, įmokų grafiką, rasi kitos naudingos informacijos. 
Ar galiu atidėti įmokas?

Klientas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vartojimo kredito įstatymo 18-1 straipsniu, gali pateikti bankui prašymą dėl įmokų mokėjimo atidėjimo, jeigu kliento finansinė padėtis ženkliai suprastėjo, dėl ko įmokų mokėjimas pagal turimus finansinius įsipareigojimus bankui tapo sudėtingas ar neįmanomas.

Bankui patenkinus kliento prašymą, klientas bus atleistas nuo įmokų, palūkanų, kitų susijusių mokesčių ir negrąžintos skolos dalies mokėjimo Bankui kliento prašyme nurodytam laikotarpiui, bet ne ilgiau kaip 3 (trims) mėnesiams. Teikiant prašymą, klientas turės pasirinkti konkrečią priežastį, dėl ko susidarė aukščiau nurodyta situacija, pridėti tai pagrindžiančius dokumentus bei pasirinkti įmokų skaičių, kurių mokėjimą prašo atidėti.

Bankas, priimdamas sprendimą, visais atvejais analizuos, ar įmokos dydžio ir sumažėjusių kliento gaunamų pajamų santykis vis dar atitinka Vartojimo kredito įstatyme numatytą ribą. Patenkinus kliento prašymą, atidėtos įmokos bus perskaičiuojamos ir sudaromas atnaujintas įmokų mokėjimo grafikas.

goals

> 22 600

2023 m. įgyvendintų klientų

TIKSLŲ

experts

150

ekspertų

KOMANDA

customers

~80%

atsakiusių į apklausą klientų

REKOMENDUOTŲ

Gear2

18

metų

RINKOJE

bank chat coins customers danger-sign experts goals invoice online-payment recommendations transfer-money video-button